چرا Tracksolidpro یکی از بهترین نرم افزارهای ردیابی دنیاست؟

چرا Tracksolidpro یکی از بهترین نرم افزارهای ردیابی دنیاست؟ - پشتیبانی tracksolidpro در ایران - سیگنال

اگه بخواهیم یکی از محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای ردیابی که در حال حاضر در دنیا و ایران توسط کاربران استفاده می شود رو نام ببریم قطعا نرم افزار  TracksolidPro یکی از آن هاست.   

TracksolidPro چیه؟

TracksolidPro  پلتفرم خارجی بسیار حرفه ایه که دارای پنل تحت وب، نرم افزار User-Friendly  برای دو سیستم عامل اندروید و IOS می باشد. امکان نمایش مسیرهای گذشته تا 6 ماه، حصار جغرافیایی، ایجاد محدویت سرعت، کنترل رفتار راننده، نمایش موقعیت لحظه ای و آنلاین، قابلیت تعریف کاربری های مختلف، قابلیت نمایش تمامی دستگاه ها بصورت یکجا روی نقشه، دریافت هشدارهای متنوع و ضروری، عدم محدودیت نصب نرم افزار و امکانات بینظیر دیگر که در حال بروزرسانی می باشد.  نسخه pro  ورژن جدید نرم فزار Tracksolid است که  توسط سیگنال در ایران پشتسیانی میشود.

دانلود Tracksolidpro

برای دانلود tracksolidpro کلیک کنید.

نرم افزار tracksolid در ایران

نرم افزار tracksolid  برای اولین بار در سال 1395 به بازار ایران معرفی شد و از اون زمان با بروزرسانی های مداومی که داشت خیلی زود به یک اپ خیلی محبوب بین کاربرانش تبدیل شد.

پشتیبانی Tracksolidpro در ایران توسط چه شرکتی انجام میشه؟

سیگنال نمایندگی اصلی رسمی و پشتیبانی محصولات ( concox & jimi  کانکاکس و جیمی در ایران) می باشد.

درصورتیکه از محصولات concox & jimi  کانکاکس و جیمی استفاده میکنید شارسالیانه اش تموم شده، نیاز به تمدید دارید یا اینکه تا حالا از نرم افزاری غیر از  Tracksolid و TracksolidPro  استفاده می کردید، قصد دارید نرم افزارتون رو تغییر بدید و پشتیبانیتون توسط تیم سیگنال انجام بشه لازمه به شرایط و قوانین زیر دقت کنید:

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا روی لینک  ” شرایط و قوانینکلیک کنید

سوال؟

نظرتون در مورد tracksolidpro چیه؟ آیا تاحالا تجربه کار با این نرم افزار رو داشتید؟ چه نقاط ضعف و قوتی داره؟

 

ردیاب سیگنال ارائه کلیه تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری کلیه ی دستگاه های ردیابی 

پشتیبان رسمی نرم افزارهای واتس جی پی اس و ترکسولید پرو و تمدید شارژسالیانه اکانت های ردیابی

شماره واتس اپ و تلگرام: 7121-760-0903

لطفا جهت امور نرم افزاری به خط واتس اپ اعلام شده پیام بدید

امیرپویان منش هستم همراه تیم حرفه ای، باتجربه و متخصص خود از سال 86 تا به امروز بصورت تخصصی در این زمینه جی پی اس و ردیاب خودرو فعالیت داریم. شناخت کامل و دقیقی از سخت افزارها و نرم افزارهای بازار داریم. ما اینجا سعی و تلاشمون تنها و تنها آگاهی رسانی شما مردم عزیزه. تمامی مطالب تخصصی و براساس تجربیات سالیانی است که در این حوزه فعالیت داریم. هدف قلبی ما از ایجاد این وبلاگ اینه که هرآنچه که در این سالها تجربه کسب کردیم رو با شما عزیزان دل به اشتراک بگذاریم. ارادتمند شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top