چرا ردیاب دزدگیر نخریم!

چرا ردیاب دزدگیر نخریم! - ردیاب دزدگیر - دزدگیر ماهواره ای - بلاگ سیگنال

کلاهبردارها رو گنده نکنیم حتما متن رو بخونید

دزدگیر نصب کنید!

خریداران گرامی توجه کنند مدل هایی تو بازار هستش که به عنوان ردیاب دزدگیر داره همچنان بفروش میرسه ازتون خواهش میکنم درصورتیکه حتی قصد دارید همچنان از دزدگیر کنار ردیاب خودرو استفاده کنید دزدگیر رو جداگانه تهیه و نصب کنید اصلا بهتون این محصولات رو توصیه نمیکنم چون به هیچ وجه نه کیفیت سخت افزاری دارند و نه کیفیت نرم افزاری و فریب قیمت ارزون اونها رو نخورید.

برای خرید دزدگیر میتونید به وبسایت دزدگیر ماجیکار مراجعه کنید.

چرا ردیاب دزدگیر نصب نکنیم

یکی از دلایل فنی که نباید ردیاب دزدگیر بخرید تعداد سیمکشی بالا دزدگیر نسبت به ردیابه که باعث پایین آمدن امنیتش میشه چراکه هرچی تعدادسیمکشی و لوازم جانبی دستگاه جی پی اس کمتر باشه امنیتش هم بیشتره.

ردیاب آهنربایی ST4

مشتری حق داره…

 

سیگنال رسالتش اینه محصولاتی رو بهتون معرفی کنه که امتحانشون رو پس دادند ما هرجا که محصول یا خدمات بی کیفیتی رو ببینیم حتما اون را با شما به اشتراک میزاریم. این حق شماست و تا زمانیکه منافع شما وسط باشه ما کوتاه نمیایم. دیگه وقتشه خیلی از اونایی که دارند محصولات بی کیفیت به مردم میفروشند و فقط به دنبال سود خودشون هستند حتی بدون هیچ خدمات مناسبی از این بازار با انتخاب درست شما حذف بشه؟

سوال؟

تاحالاشده جی پی اسی رو بخرید و نتونید ازش استفاده کنید؟ یا از خریدش پشیمون بشین؟ 1.آره پشیمونم 2. نه خداروشکر

بنظرتون بهتر نیست یکبار برای همیشه دست افرادی که به فکر مردم نیستن و فقط بدنبال سود خودشون هستند رو کوتاه کنیم؟

 

ردیاب سیگنال ارائه کلیه تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری کلیه ی دستگاه های ردیابی 

پشتیبان رسمی نرم افزارهای واتس جی پی اس و ترکسولید پرو و تمدید شارژسالیانه اکانت های ردیابی

شماره واتس اپ و تلگرام: 7121-760-0903

لطفا جهت امور نرم افزاری به خط واتس اپ اعلام شده پیام بدید

امیرپویان منش هستم همراه تیم حرفه ای، باتجربه و متخصص خود از سال 86 تا به امروز بصورت تخصصی در این زمینه جی پی اس و ردیاب خودرو فعالیت داریم. شناخت کامل و دقیقی از سخت افزارها و نرم افزارهای بازار داریم. ما اینجا سعی و تلاشمون تنها و تنها آگاهی رسانی شما مردم عزیزه. تمامی مطالب تخصصی و براساس تجربیات سالیانی است که در این حوزه فعالیت داریم. هدف قلبی ما از ایجاد این وبلاگ اینه که هرآنچه که در این سالها تجربه کسب کردیم رو با شما عزیزان دل به اشتراک بگذاریم. ارادتمند شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top