نرم افزار Tracksolid چیست؟

نرم افزار Tracksolid چیست؟ - آموزش tracksolid - مرجع رسمی tracksolid - بلاگ سیگنال

قطعا هرکسی که در حوزه GPS فعالیت داره یا از دستگاه های ردیاب استفاده میکنه حتی برای یکبارهم که شده  اسم tracksolid رو شنیده.

Tracksolid چیه؟ چه کاربردی داره؟

Tracksolid چیه؟ چه کاربردی داره؟ - سیگنال بلاگ

 Tracksolid  یک پلتفرم جامع، حرفه ای و چندین زبانه قدرتمند خارجی است که به کاربرانش امکان ردیابی آنلاین، نمایش مسیرهای گذشته تا 6ماه، آخرین گردش های دستگاه، گزارش های حرفه ای، هشدارهای متعدد، حصار جغرافیایی و غیره را ارائه می دهد. Tracksolid یک راهکار مطمئن و کارآمد برای مدیریت ناوگان، ردیابی لجستیک، ردیابی شخصی و غیره است. این پلتفرم دارای پنل تحت وب، نسخه اندروید و IOS می باشد.

آیا نرم افزار Tracksolid از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند؟

یادمه سال 94 وقتی که tracksolid هنوز تازه به بازار اومده بود انقدر حرفه ای و گسترده مثل الان نبودش… اما با آپدیت های مدام و پشتیبانی عالی که داشتند تونستند این اپ محبوب رو ارتقا دهند تا ترک سولید بتونه علاوه بر زبان  فارسی از 28 زبان دیگر نیز پشتیبانی کنه.

دانلود Tracksolid ؟

دانلود tracksolid - سیگنال بلاگ

برای ورود به پنل تحت وب یا دانلود نرم افزار tracksolid میتونید از طریق لینک زیر اقدام به نصب و بروزرسانی این نرم افزار نمایید.

دانلود Tacksolid

سوال؟

آیا بنظرتون نرم افزارهای ردیابی ایرانی بهترند یا نرم افزار خارجی ؟ چرا؟  1. ایرانی 2. خارجی

 

ردیاب سیگنال ارائه کلیه تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری کلیه ی دستگاه های ردیابی 

پشتیبان رسمی نرم افزارهای واتس جی پی اس و ترکسولید پرو و تمدید شارژسالیانه اکانت های ردیابی

شماره واتس اپ و تلگرام: 7121-760-0903

لطفا جهت امور نرم افزاری به خط واتس اپ اعلام شده پیام بدید

امیرپویان منش هستم همراه تیم حرفه ای، باتجربه و متخصص خود از سال 86 تا به امروز بصورت تخصصی در این زمینه جی پی اس و ردیاب خودرو فعالیت داریم. شناخت کامل و دقیقی از سخت افزارها و نرم افزارهای بازار داریم. ما اینجا سعی و تلاشمون تنها و تنها آگاهی رسانی شما مردم عزیزه. تمامی مطالب تخصصی و براساس تجربیات سالیانی است که در این حوزه فعالیت داریم. هدف قلبی ما از ایجاد این وبلاگ اینه که هرآنچه که در این سالها تجربه کسب کردیم رو با شما عزیزان دل به اشتراک بگذاریم. ارادتمند شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top