SOS چیه؟ چه کابردی در جی پی اس داره؟

SOS چیه؟ چه کابردی در داره؟ - سیگنال

این داستان شاید برای شما هم اتفاق بیفته، برگرفته از داستان واقعی لطفا تا انتها بخونید… SOS چیه؟ چه کابردی در جی پی اس داره؟

 

همین ماه پیش بود دوستم وحید تعریف میکرد که پدرش قرار بوده برای مراسم خاکسپاری یکی از بستگانشون از تهران بره شهرستان، از اونجایی که ماشین پدرش خراب شده وحید ماشین خودشو که اتفاقا تازه هم ردیاب خودرو نصب کرده بود رو به پدرش داده تا با اون بره شهرستان (این هم بگم پدر وحید بیماری قلبی داشته) خلاصه… این بنده خدا همینکه چندکیلومتر از تهران خارج میشه حمله قلبی بهش دست میده و ماشینو میزنه کنار( از اونجایی که ماشین مجهز به جی پی اس بود)، پدر وحید دکمه sos ای که زیرفرمون نصب شده رو فشار میده و وحید سریع متوجه قضیه میشه و…

sos چیه؟

 این عبارت به معنی نشانه خطر، کمک، کشتی ما را نجات دهید یا کشتی ما در خطر است. دانشجویان به خوبی آگاه هستند که استفاده از علائم  “SOS”  و CQD “”در میان کشتی‌ها و سایر وسایل ارتباطی مانند هواپیما، قطار و… که دچار حادثه شده‌اند، بسیار رایج بوده و هست.

دکمه sos یا درخواست کمک چه کابردی در جی پی اس داره؟

همانطور که در شروع صحبت و داستانی که تعریف کردم متوجه شدید یکی از کاربردهای مهم دکمه sos در جی پی اس های خودرو استفاده میشه. زمانیکه راننده خودرو در شرایط بحرانی مثل (داستان تعریف شده)، خفت گیری و شرایط این چنینی قرار میگیره میتونه از دکمه تماس اضطراری SOS نصب شده روی خودرو استفاده کنه.

نمونه ردیاب خودرو

ردیاب خودرو ST3 Vehicle Tracker

SOS واسه ردیاب شخصی هم کاربرد داره مثال: فرد سالمند یا خردسال میتونه از طریق دکمه SOS ای که روی جی پی اس قرار داره خیلی سریع و فوری با اعضای خانواده اش تماس بگیره .

نمونه ردیاب شخصی

ردیاب شخصی QS Personal Tracker

سوال؟

آیا برای شما هم داستان های اینطوری پیش اومده؟ شما برای حل این مشکل چه اقدامی انجام دادی؟

 

ردیاب سیگنال ارائه کلیه تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری کلیه ی دستگاه های ردیابی 

پشتیبان رسمی نرم افزارهای واتس جی پی اس و ترکسولید پرو و تمدید شارژسالیانه اکانت های ردیابی

شماره واتس اپ و تلگرام: 7121-760-0903

لطفا جهت امور نرم افزاری به خط واتس اپ اعلام شده پیام بدید

امیرپویان منش هستم همراه تیم حرفه ای، باتجربه و متخصص خود از سال 86 تا به امروز بصورت تخصصی در این زمینه جی پی اس و ردیاب خودرو فعالیت داریم. شناخت کامل و دقیقی از سخت افزارها و نرم افزارهای بازار داریم. ما اینجا سعی و تلاشمون تنها و تنها آگاهی رسانی شما مردم عزیزه. تمامی مطالب تخصصی و براساس تجربیات سالیانی است که در این حوزه فعالیت داریم. هدف قلبی ما از ایجاد این وبلاگ اینه که هرآنچه که در این سالها تجربه کسب کردیم رو با شما عزیزان دل به اشتراک بگذاریم. ارادتمند شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top