رله قطع کن چیه؟ چه کاربردی در جی پی اس خودرو داره؟

رله قطع کن چیه؟ - چه کاربردی در جی پی اس خودرو داره؟ - بلاگ سیگنال
  1. دیروز رفته بودم خرید، ماشین رو کنار خیابون پارک کردم من هم چون جاییکه ماشین رو پارک کرده بودم امنیت نداشت با جی پی اس سوخت ماشین رو قطع کردم و با خیال راحت رفتم خرید…

– چه جالب! اما…

قطع کن چیه؟

  1. رله و قطع کن قطعه های سخت افزاری هستن که وقتی با ردیاب ترکیب میشن امکان خاموش کردن خودرو رو میسر میکنن. به عنوان مثال فرض کنید خودروی شما به سرقت بره، در صورتیکه ردیاب خودرو نصب کرده باشین و همراه ردیاب رله و قطع کن هم نصب شده باشه شما میتونین خودروتون رو هرکجا که باشه از راه دور خاموش کنید.

مثال دوم:

حتما تاحالا واستون پیش اومده چه در مسافرت چه در گشت و گذارهای داخل شهر یا قرارهای کاری مثل من خودروتون رو کنار خیابون پارک کرده باشید. معمولا درصورتیکه خودرو مجهز به ردیاب نباشه در حالت اولیه شما از قفل پدال, قفل فرمان و دزدگیر جهت امنیت خودرو و به سرقت نرفتن آن استفاده می کنید.

اما در حالت دوم و بهترین حالت درصورتیکه روی خودرو  جی پی اس قطع کن دار نصب باشه علاوه بر موقعیت یابی آنلاین و لحظه ای خودرو میتونید ماشین رو خاموش کنید و با خیالی راحت به استراحت، گشت و گذار یا کارتون برسید.

مدل پیشنهادی جی پی اس قطع کن دار

ردیاب ST2 GPS Tracker

  1. سوال؟

  2. درصورتیکه مجبور باشین ماشینتون رو کنار خیابون پارک کنید از چه ابزار و سیستم امنیتی برای حفاظت اژز خودروتون استفاده می کنید؟

ردیاب سیگنال ارائه کلیه تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری کلیه ی دستگاه های ردیابی 

پشتیبان رسمی نرم افزارهای واتس جی پی اس و ترکسولید پرو و تمدید شارژسالیانه اکانت های ردیابی

شماره واتس اپ و تلگرام: 7121-760-0903

لطفا جهت امور نرم افزاری به خط واتس اپ اعلام شده پیام بدید

امیرپویان منش هستم همراه تیم حرفه ای، باتجربه و متخصص خود از سال 86 تا به امروز بصورت تخصصی در این زمینه جی پی اس و ردیاب خودرو فعالیت داریم. شناخت کامل و دقیقی از سخت افزارها و نرم افزارهای بازار داریم. ما اینجا سعی و تلاشمون تنها و تنها آگاهی رسانی شما مردم عزیزه. تمامی مطالب تخصصی و براساس تجربیات سالیانی است که در این حوزه فعالیت داریم. هدف قلبی ما از ایجاد این وبلاگ اینه که هرآنچه که در این سالها تجربه کسب کردیم رو با شما عزیزان دل به اشتراک بگذاریم. ارادتمند شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top