شارژسالیانه یا اشتراک نرم افزاری شرکت های ردیابی چیه؟

شارژسالیانه یا اشتراک نرم افزاری شرکت های ردیابی چیه؟ - شارژسالیانه چیه؟ - تمدید اکانت Tracksolidpro بلاگ سیگنال

 

یکسال پیش ردیاب خودرو خریدم الان میزنه منقضی شده! با پشتیبانی شرکت هم که تماس گرفتم میگه دستگاهتون شارژسالیانه داره؟ یعنی چی؟ چرا اصلا این هزینه رو باید پرداخت کنم! من اصلا این دستگاه رو نمیخام! شارژسالیانه یا اشتراک نرم افزاری شرکت های ردیابی چیه؟

شارژسالیانه چیه؟

دوستان شارژ سالیانه هزینه ای است که شرکت ها معمولا از کاربران خود به عنوان حق اشتراک نرم افزاری دریافت می کنند. این هزینه معمولا مربوط به پشتیبانی و بروزرسانی نرم افزار است که هرشرکت باتوجه به تعاریف سازمانی خود آن را محاسبه و هرساله به کاربران خود اعلام می کند.

  آیا نرم افزار TracksolidPro محدودیت نصب روی گوشی های متعدد را دارد؟

شارژسالیانه خوبه یا بد؟

هزینه شارژسالیانه که به طور معمول سالیانه هم گرفته میشه درصورت پشتیبانی مناسب و بروزرسانی های نرم افزاری معقول می باشد.

شارژسالیانه یا اشتراک نرم افزاری شرکت های ردیابی چیه؟، بعضی شرکت ها یا فروشگاه های ردیابی هم دستگاه های خودرو را با عنوان های ” خرید ردیاب x با اکانت مادام العمر رایگان” بفروش میرسانند. دوستان دقت داشته باشید و فریب نخورید!!! اگر چنین عنوان هایی رو شنیدید یا دیدید قطعا شک کنید به دو دلیل:

  • قیمت شارژ رو روی خود دستگاه محاسبه کرده و دستگاه رو با قیمت بالاتر به شما داره میفروشه
  • دستگاه و نرم افزاری که داره ارائه میده پشتیبانی و بروزرسانی نداره و بعد از مدت کوتاهی که میگذره تازه متوجه خواهید شد که چه کلاهی سرتون رفته و کاری هم از دستتون برنمیاد.

ازتون خواهش میکنم فریب کلاهبردارها رو نخورید

پشتیبانی رکن اصلی و مهم هرشرکت ردیابیست و بدون آن هیچ معنی نداره

 

چناچه از هرکدام از محصولات ردیابی استفاده میکنید شارسالیانه اش تموم شده و نیاز به تمدید داره یا اینکه از نرم افزارای خارجی مثل  Tracksolid یا TracksolidPro یا WhatsGPS استفاده می کنید یا نرم افزارهای ردیاب ایرانی و قصد دارید نرم افزارتون رو تغییر بدید روی لینک زیر کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر در خصوص شارژ سالیانه کلیک کنید

 

ردیاب سیگنال ارائه کلیه تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری کلیه ی دستگاه های ردیابی 

پشتیبان رسمی نرم افزارهای واتس جی پی اس و ترکسولید پرو و تمدید شارژسالیانه اکانت های ردیابی

شماره واتس اپ و تلگرام: 7121-760-0903

لطفا جهت امور نرم افزاری به خط واتس اپ اعلام شده پیام بدید

امیرپویان منش هستم همراه تیم حرفه ای، باتجربه و متخصص خود از سال 86 تا به امروز بصورت تخصصی در این زمینه جی پی اس و ردیاب خودرو فعالیت داریم. شناخت کامل و دقیقی از سخت افزارها و نرم افزارهای بازار داریم. ما اینجا سعی و تلاشمون تنها و تنها آگاهی رسانی شما مردم عزیزه. تمامی مطالب تخصصی و براساس تجربیات سالیانی است که در این حوزه فعالیت داریم. هدف قلبی ما از ایجاد این وبلاگ اینه که هرآنچه که در این سالها تجربه کسب کردیم رو با شما عزیزان دل به اشتراک بگذاریم. ارادتمند شما هستیم

2 thoughts on “شارژسالیانه یا اشتراک نرم افزاری شرکت های ردیابی چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top