چگونه جی پی اس خریداری شده را نصب کنیم؟

چگونه جی پی اس خریداری شده را نصب کنیم؟

 

یکی از سوالات و مشکلات اساسی افرادی که چه بصورت اینترنتی و چه حتی حضوری اقدام به خرید ردیاب جی پی اس می کنند اینه که چطوری اون GPS رو نصب و فعالسازی کنند؟

معمولا اکثر شرکت های ردیابی خودشون امور مربوط به نصب رو چه در تهران و چه شهرستان(نمایندگیشون) انجام میده. برای نصب ردیاب درصورتیکه شما خودتون هم فردی فنی هستید و با برق خودرو آشنایی کافی دارید میتونید دستگاه خریداری شده رو نصب کنید. معمولا تمام دستگاه ها همراه خود کاتالوگ راهنمای نصب دارند. اما قطعا هرکاری نیاز به تخصص داره و نصب GPS هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه ماهم اینه که این کار رو بسپارید به یک فرد متخصص.

نصب جی پی اس

سیگنال متشکل از یک تیم متخصص و حرفه ای است که 13 ساله در حوزه GPS (خودرو، شخصی و حیوانات) فعالیت می کنه. درصورتیکه به یک تیم متخصص  جهت فرآیند نصب و خدمات دستگاه های GPS خود نیازمندید میتونید با ماتماس بگیرید.

خدمات سیگنال

در حال حاضر تیم ما تنها محصولات Concox & Jimi (کانکاکس و جیمی) و نرم افزار Tracksolid و Tracksolid Pro رو در ایران پشتیبانی میکنه (در آینده نزدیک پشتیبانی محصولات غیز از concox هم انجام میشه ). سیگنال نماینده رسمی و معتبر Concox & Jimi (کانکاکس و جیمی) در ایرانه که بصورت تخصصی نرم افزار Tracksolid و Tracksolid Pro رو پشتیبانی میکنه.

اطلاعات بیشتر

سوال؟

آیا بنظرتون نصب جی پی اس تخصصیه یا نیاز به مهارت خاصی نداره؟ 1. بله تخصصیه 2. نه تخصص نمیخواد

درصورتیکه نصاب جی پی اس هستی زیر این پست خودت رو معرفی کن و بگو که از کدوم شهر هستی تا بیشتر باهم آشنابشیم…

 

ردیاب سیگنال ارائه کلیه تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری کلیه ی دستگاه های ردیابی 

پشتیبان رسمی نرم افزارهای واتس جی پی اس و ترکسولید پرو و تمدید شارژسالیانه اکانت های ردیابی

شماره واتس اپ و تلگرام: 7121-760-0903

لطفا جهت امور نرم افزاری به خط واتس اپ اعلام شده پیام بدید

امیرپویان منش هستم همراه تیم حرفه ای، باتجربه و متخصص خود از سال 86 تا به امروز بصورت تخصصی در این زمینه جی پی اس و ردیاب خودرو فعالیت داریم. شناخت کامل و دقیقی از سخت افزارها و نرم افزارهای بازار داریم. ما اینجا سعی و تلاشمون تنها و تنها آگاهی رسانی شما مردم عزیزه. تمامی مطالب تخصصی و براساس تجربیات سالیانی است که در این حوزه فعالیت داریم. هدف قلبی ما از ایجاد این وبلاگ اینه که هرآنچه که در این سالها تجربه کسب کردیم رو با شما عزیزان دل به اشتراک بگذاریم. ارادتمند شما هستیم

2 thoughts on “چگونه جی پی اس خریداری شده را نصب کنیم؟

    1. ممنونیم از اینکه به ما اطلاع دادید، ما از طریق تماس، تلگرام، واتس اپ و پیامک همواره پاسخگوی مشتریان عزیز هستیم، قطعا برند ما رو با برند ایرانی سیگنال اشتباه گرفتین، اما در عین حال لطفا با ما در ارتباط باشید تا بررسی بشه.
      شماره تماس: 09105455708

      توجه: خیلی از مشتریان عزیز بابت ردیاب به ما پیغام میدن و متاسفانه از خدمات دستگاهشون ناراضی هستند
      عزیزان دقت بفرمایید برند ردیاب های ما کاملا خارجیه(سخت افزار و نرم افزار) و هرگونه تشابه با دستگاه ها و نرم افزار ایرانی سیگنال از دسترس ما خارج و هیچگونه همکاری با این عزیزان نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top